Piše se leto 1926, višek turbulentnih let prejšnjega stoletja. “Flapperji” plešejo do zore v beznicah, napolnjenih z gostim dimom. Pijejo alkohol, ki ga dobavlja mafija. Konec vojne je prineslo vsesplošno proslavljanje.
Še vedno pa se vijejo temne sence nad mestom Arkham. Nezemeljske entitete, poznane kot Starodavni, prežijo v praznini onstran prostora in časa in se zvijajo na pragu med svetovi. Potrebno je preprečiti okultne rituale in uničiti nezemeljska bitja, preden si Starodavni podredijo naš svet ter ga spremenijo v ruševine.
Le peščica raziskovalcev se zoperstavlja grozotam, ki želijo raztrgati ta svet. Ali bodo prevladali?
Pri Fantasy Flight Games predstavljajo Arkham Horror Third Edition, naslednjo evolucijsko stopnjo klasične kooperativne družabne igre kozmične groze za 1 do 6 igralcev. Prvič je bila igra zasnovana že leta 1987 s strani Richarda Launiusa. Fantasy Flight Games je izdala drugo verzijo leta 2005. Arkham Horror je že dolgo sinonim za vznemirljivo, tematsko, kooperativno družabno igro. Sedaj pa vas vabijo, da se znova soočite z Lovercraftersko nočno moro ali pa jo obiščete prvič, z modernim pristopom h klasični igri.
Luč v temi
V igri Arkham Horror Third Edition igralci prevzamejo vloge raziskovalcev v bizarnem mestu Arkham, Massachusetts. Neizgovorljivo zlo čaka v prostoru med momenti, tik za tančico našega obstoja. Raziskovalci morajo sodelovati, da bi razpletli skrivnost Starodavnih. Pri tem tvegajo svoja življenja in zdrav razum.
V boj proti preteči temi pošilja Arkham Horror Third Edition 12 karizmatičnih raziskovalcev. Vsak je pripravljen na svoj način braniti svet, saj ima vsak raziskovalec svojo unikatno sposobnost. Prav tako pa začne z začetno opremo, ki si jo izbere po svoji volji. Vsak raziskovalec ima svojo zgodovino in svoj razlog za raziskovanje Arkhamovih grozot.
Čeprav jo poznamo kot veliko ljubiteljico bogastva in udobja, je Jenny Barnes vedno imela vedoželjno in avanturistično plat. Oboževala je modo in družbo v Parizu ter Benetkah. Na drugi strani pa je uživala v športnem streljanju ter obiskovanju jazz klubov v New Orleansu. Financirala je lastno arheološko izkopavanje, da bi prva prišla do stare grobnice. Jenny je takoj, ko je izvedela, da je Isabelle pogrešana, prišla v Arkham, da bi prevzela stvari v svoje roke. Mogoče jo je življenje v bogastvu in moči naredilo preveč samozavestno ali pa so nepridipravi, ki so ugrabili njeno sestro, naredili svojo zadnjo napako.
Jenny Barnse je ena izmed Arkhamovih najbolj prepoznavnih raziskovalcev, zato ni presenečenje, da se znova pojavi v Arkham Horror Third Edition. Pridruži se ji še 11 ostalih raziskovalcev, mnogi so že poznani igralcem Arkham Horror: the Card Game in Mansions of Madness Second Edition. Ti heroji bodo prinesli luč v temo, zoperstavili se bodo neznanim grozotam in če jim bo prihodnost naklonjena, bodo rešili Arkham in svet.
Prihajajoča poguba
Vsaka izmed iger Arkham Horror Third Edition te postavi v raziskovanje enega izmed štirih različnih scenarijev v temnem smrtonosnem mestu. Vsaka avantura postavi vaše raziskovalce na rob zdravega razuma.
V teh scenarijih smo priča tekmi raziskovalcev, ki obupano iščejo namige po mestu in v zlih silah, ki širijo pogubo. Z najdbo namigov napredujemo v zgodbi scenarija ter se počasi prebijamo proti zmagoslavju. Širjenje pogube, ne le da igralce ovira na poti, ampak lahko vodi do čisto drugačnega zaključka, v katerem svet ni zelo srečen.
Strategija “potega in potiska” med neodkritimi namigi in neizogibno pogubo pogosto določa napredovanje zgodbe, prav tako vplivajo drugi faktorji, kot naprimer odločitve igralcev. Usoda sveta je v vaših rokah. Ali imate vse potrebno za uspeh?
Toda kaj išče norost? Kakšen višji cilj želijo doseči raziskovalci? Kako bodo redki nesrečneži, ki poznajo te kozmične grozote, odkrili način, da jih preprečijo?
Rešitev ni v tem, da preprosto zaprete vrata do drugih svetov in upate, da bo težava minila. Na začetku igre je cilj scenarija uganka raziskovalcev in igralcev. Med napredovanjem po scenariju dodajamo arhivske karte v kodeks nad igralno ploščo. Vsaka izmed teh kart omogoči napredovanje zgodbe ter določi nove cilje raziskovalcev, h katerim si prizadevajo. Najdba namigov nas lahko pripelje do nove pozitivne arhivske karte, medtem ko lahko širjenje pogube razkrije karte, za katere bi bilo bolje, da jih ne odkrijemo. Izbire, ki jih naredite, in specifični dogodki vsakega scenarija vas vodijo po razvejanih poteh in vsa vzpodbujajo k raziskovanju scenarija in odkritju najboljše poti do unikatnih ciljev.
Ne glede na scenarij, ki ga izberete, morajo raziskovalci ostati oprezni. Premikanje skozi Arkham ne prinaša le odkrivanje namigov, amapak se heroji tudi borijo ali izogibajo pošastim, zbirajo vire, izvajajo teste spretnosti. Vendar na poti ne boste sami, saj boste sodelovali skupaj s soigralci in po čudežu lahko zmagate.