Sid Meier’s Civilization: A New Dawn je nova taktična družabna igra iz Fantasy Flight Games. Luč sveta naj bi ugledala proti koncu leta. Ostaja zvesta originalni Sid Meier’s Civilization serijam video iger. Igralci skušajo v njej zavzeti svet. Kako, je na njih. Ali bodo raje postali najbogatejši narod tako, da bodo izkoriščali naravne vire in sklepali zavezništva s prijatelji ali bodo raje vladali z vojsko in poteptali tekmece?
V tej strateški namizni igri 2 do 4 igralci prevzamejo vlogo znanega voditelja z unikatnimi sposobnostmi. Skozi igro razširijo svoje področje, gradijo svetovna čudesa in razvijajo tehnologijo. Na koncu se med vsemi narodi povzpne le ena nacija in pusti neizbrisen pečat. Tista, ki ima dobrega voditelja, izdelano ideologijo in vizijo. Igra traja dve uri, njen avtor pa je James Kniffen.
Področja, na katerih lahko igralci v Sid Meier’s Civilization: A New Dawn zbirajo moč in vpliv, so določena s petimi ciljnimi tipi kart. Obdelovanje širi območje in zavzema surovine, znanost ponuja nove tehnološke dosežke, ekonomija aktivira interakcijo z mestnimi državami in nasprotnikovimi mesti. Industrija omogoča izgradnjo mest in svetovnih čudes, vojska pa utrjuje obrambo ali izvaja napade.
Vsak cilj je unikaten, vendar neločljivo povezan z ostalimi. Npr. voditelji potrebujejo surovine, ki so jih zbrali s obdelovanjem, da bi zgradili nova mesta in čudesa. Imperiji potrebujejo močno vojsko, da bi ubranili mesta in karavane pred barbarskimi napadi, zato je treba ščititi ekonomijo. Da bi civilizacija rasla, je potrebna dobra strategija in širjenje izven svojih meja. Zato igralci zbirajo žetone menjave in svoje karavane pošiljajo v mestne države ter nasprotnikova mesta. Raznolikost prinese boljšo oboroženost in obrambo pred napadi. Če voditelji na te, velikokrat nepredvidljive ovire niso pripravljeni, lahko njihova civilizacija propade.
Voditelji v Sid Meier’s Civilization: A New Dawn tekmujejo, kdo bo imel najboljši, najmogočnejši narod, kar je kdaj obstajal. Poti v razvoju se razlikujejo, vsi pa imajo isti cilj – zavzeti svet. Cilje dosegajo z izpolnitvijo agende na zmagovalnih kartah. Vsaka od treh zmagovalnih kart je razdeljena na dve agendi, kar daje igralcem na izbiro 6 možnih misij. Za izkušene igralce so pripravili “epic game” pravila, ki prinašajo 4 zmagovalne karte. Pravilo ostaja isto, igralci morajo na vsaki karti končati eno agendo. Tisti, ki je prvi, zmaga.