V igri Carcosa vsak igralec vodi “lovecraft” kult. Ko je na potezi, njegov glasnik izbere ploščico s Carcoso in jo doda v eterično pokrajino ritualov mest, mej, stolpov in kupol. Igralci lahko nato razporejajo člane kulta, da nadzorujejo meje, izvajajo obrede ali vplivajo na zbrana okrožja.
A Carcosa ni običajno mesto! Ploščice morate močno utrditi, sicer jih drugi kulti preoblikujejo. Nove člane kulta rekrutirate tako, da z njimi izvedete na razkritem prizorišču prepovedano igro. Nanje morate paziti, saj jih želja po moči žene k norosti. Napojiti se morate z obrednimi kamni ter jih razširiti na uroke. Svoje člane kulta lahko darujete kralju.
Igre je konec, ko določen kult zaključi z zbiranjem kralju ali ko ste zbrali dovolj Carcose, da postane stalna značilnost zemlje. V teh norih nalogah uspe le enemu kultu. A v “lovecraft” mitih res zmaga le eden?
Carcosa je izšla preko KS kampanje, njene izdaje pa so vse enake in vsebujejo osnovno igro z vsemi razširitvami, ki vsebujejo 2 mini dodatka, več različnih kart in meeplov ter navodila za vse igre in scenarije.
Ta strateška igra je namenjena 2 do 4 igralcem od 14 let naprej in traja približno 1 uro. Njen avtor je Nigel Kennington, ilustratorji pa Colin Briggs, David Franco Campos in Augustinas Raginskis. Založilili so jo v One Free Elephant.