Atlantis je pogubljen. Bogovi so namreč vstali, da ga potopijo. Ampak pri tem sledijo svojemu skritemu načrtu. Trudijo se namreč rešiti najljubše ulice. Na zadnjem ostanku Atlantisa želijo imeti čim več podpornikov.
Atlantis je lepo dizajnirana taktična igra Fabiana Onça, Mauricia V. Gibrina in Mauricia Miyajia za 2 do 5 igralcev od 10 let naprej. Igra je polna razburljivih preobratov, medtem ko želijo igralci doseči svoj skriti cilj.
Potek igre Atlantis:
Na začetku vsak igralec izbere boga, s katerim želi igrati. Izbere tudi 2 označevalca. Prvi narekuje, katero četrt naj igralec obdrži pred pogubo, drugi pa barvo hiš, ki jih mora rešiti. Mesto Atlantis je sestavljeno iz devetih četrti. V vsaki od osmih rund se potopi ena četrt, z njo pa tudi prebivalci, ki so še tam. Na koncu igre ostane samo ena četrt. Igralci dobijo točke, če lahko rešijo svojo četrt, uničene hiše in hiše v svojih barvah, ki so ostale v zadnji četrti.
Runda je sestavljena takole: 1. Začetni igralec odigra eno izmed svojih kartic, izvede akcijo in vleče novo kartico. Nato se žeton notranjega začetnega igralca pomakne v levo. 2. Igralec, ki ima oznako notranjega začetnega igralca, odigra kartico (v igri sta dva začetna igralca: notranji in zunanji). Ostali sledijo v smeri urinega kazalca. 3. Znova se prestavi notranji začetni igralec naprej, kar naznanja tretji in zadnji krog igranja kartic.
Ko vsi igralci odigrajo svoje kartice, se četrt, v kateri divja najmočnejša nevihta, potopi. Igra se zaključi po osmih rundah oz. ko ostane le še ena četrt. Takrat igralci preštejejo svoje točke.
Založnik je poljski Trefl, ki naj bi družinsko družabno igro Atlantis na trg poslal avgusta. Igra bo dobila tudi navodila v nemščini, sicer pa je sam material v igri neodvisen od jezika.