Arcane Wonders bo 14. junija na trgovske police poslal Spoils of War, ki jo propagira že od lani naprej na vseh večjih konvencijah in sejmih. Igra stav je hitra in vznemirljiva, primerna za 3-5 igralcev in traja med 45 in 60 minut. Priporočena starost je 14 let. Njena avtorja sta Jason Medina in Bryan Pope, ilustratorja pa Nick Deligaris in David Keggje. Zgodba se odvija po spopadu, ko se zmagoslavni vikingi zberejo v poglavarjevem šotoru, da bi razdelili vojni plen. Sijoči dragulji, svetleči meči, dobri oklepi in magični artefakti – vsi ti zakladi, zaplenjeni med napadom, se kopičijo na masivni hrastovi mizi. Še nedolgo tega so bili močni zavezniki, a sedaj so vikingi podlegli pohlepu, prepirajo se, kdo bo kaj dobil? Po mizi udarjajo pesti, žalijo se in jeza narašča. Naj se Spoils of War začne!
Vsako rundo igralci vržejo svoje kocke ter s premetenim blefiranjem in stavami poskušajo kar najbolje ukaniti kolege vikinge. Zmagovalci vsake runde si pridobijo fantastični zaklad in ga dodajo v svojo zbirko. V igri je veliko preobratov in presenečenj, zato nihče ne ve, kdo bo zmagal, dokler ni razdeljen in preštet zadnji zaklad.
Igralci Spoils of War si prizadevajo zbrati sete kart zakladov. Delni seti 3 različnih kart istega tipa igralcu prinesejo bonus 6 zlata na koncu igre, popolni seti 4 različnih kart istega tipa pa garantirajo 12 zlata.
Da si v rundi pridobiš čast izbiranja dragocenosti, vsi igralci simultano vržejo svoje kocke in jih pustijo skrite pod lončki. Sledi zaporedje stav, v katerih igralci oznanijo število in vrednost kock, za katere menijo, da so v igri, s tem, da preštejejo vse kocke za vse vikinge v igri. Stave se nadaljujejo, dokler ne pride do izzivanja.
Ko nekdo izzove soigralca, mora vsak igralec skrivoma in istočasno staviti. Ostali igralci, ki niso izzvani ali izzivajo, vzamejo svoj stavni disk in ga dajo na stran, za katero mislijo, da je prava in ga obrnejo navzgor – modra za izzivajočo stran ali rdeča za izzvano stran. Vsak igralec prav tako stavi znesek v zlatu.
Po razkritju stav in izbrani strani razkrijete kocke. Začne izzivalec, nato si sledijo igralci in razkrijejo svoje kocke, da vidijo, katera stran je zmagovalna in pridobi zaklad. V tej fazi bodo vikingi odigrali artifakte in vplivali na to, katera stran bo zmagovalna.
Ko je zmagovalna stran določena, igralec, ki je stavil največ zlata, postane vodja vikingov. To je čast, ki dopušča, da igralec določi začetnega igralca v naslednji rundi stav. Med zmagovalce se razdelijo karte zaklada, vendar vodja dobi eno karto več kot ostali.
Po devetih rundah metanja kock in stav zmaga igralec z največ zaklada.